diskpart w xp

Autor: pan_edziu <pan_edziu.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 19:00:11 MET

Witam,

Mam pytanie, czy diskpart z xp dziala dokladnie tak samo jak stary fdisk?
Mam z tym do czynienia pierwszy raz, potrzebuje sie upewnic czy majac
na dysku dwie partycje, podstawowa C i w calej rozszerzonej dysk logiczny D,
czy moge bezpiecznie usunac partycje rozszerzona wraz z dyskiem logicznym a
dane z podstawowej nie ulegna utraceniu? W starym fdisku tak sie dalo, dane z
podstawowej pozostawaly nietkniete przy usuwaniu partycji rozszerzonej.

dzieki za odpowiedz
pozdrowienia
pan_edziu