Re: Domena a ustawienia WINS i DNS

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 14:53:05 MET

Witam!

> A sprawdzałaś, czy w tym momencie nie "siada" całkiem
> połączenie sieciowe tego komputera na przykład, a jeśli
> nie, to czy komputer docelowy jest "widoczny" przez IP
> zamiast nazwy?
Niestety, tego nie sprawdziłam Zrobię to przy najbliższym
zerwaniu.

> Może switch zawiesza port albo karta siada? Miałem takie
> przypadki, że intensywny ruch sieciowy zawieszał sieciówkę
> i tylko jej restart pozwalał przywrócić działanie sieci
> na tym komputerze. Słyszałem też o felernych switchach,
> które przy dużym ruchu głupieją.
A czy można ściągnąć z Internetu jakiś test, który śledziłby
tę sytuację i dał jednoznaczną odpowiedź?
To się również zdarza przy małym ruchu w sieci, to znaczy
gdy ruch jest tylko między 2 komputerami, przy przesyłaniu
jakichś plików z jednego NT do owego XP.

Pozdrawiam
Ania