Re: Windows 2000 EN - stary temat

Autor: osito <njuws_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 12:53:35 MET

"wiencek" <wiencek@poczta.fm> wrote in message
news:Xns977BC99923339WAI2E9NCIE0K@krakow.poland...

> http://www.microsoft.com/globaldev/handson/user/2kintlsupp.mspx

ehhh
zerknalem i... przepraszam ale nazwe to tak
jestem zaawansowanym userem
i napisalem iz te czynnosci juz wykonalem
nie pomaga to

programy wykorzystuja jakies czcionki zle kodujac lub... nie wiem co
domyslam sie troche iz idzie o kodowanie
i w tych ktore sa domyslnie uzyte nie interpretuje tego prawidlowo
tzn mam krzaki, pewnie dlatego ze dane czcionki nie zostaly podmienione
podczas zmian systemowych pokazanych na tej stronce.
Moge sie domyslac tylko ze chodzi o czcionki calkowicie systemowe
a nie ttf'y takie jak arial, tahoma itd - bo te poprawnie dzialaja

Czy moge jakos fizycznie podmienic i skad wziac i jakie czcionki dokladnie
czy nie ma jakiego service pack'a zalatwiajacego sprawe ?

pozdrawiam
osito