Re: Program zwalniający?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 00:04:54 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:2006030522091600@grush.one.pl...

> Nie jest emulowany, tylko działa w maszynie wirtualnej :)
> A regulowanie prędkości maszyny wirtualnej proste nie jest.

A kto mówił o regulacji prędkości maszyny wirtualnej? Bo ja pisałem
tylko o spowalnianiu danej sesji DOS-a.

> Dużo lepiej się to udaje przy pełnej emulacji procesora,
> tak jak to robi np. DOSBox.

Być może. Jednak sposób o którym piszę jest równie dobry. Przed chwilą
uruchomiłem sobie pod XP starego dobrego DOS-owego BoulderDasha
wspomaganego DOS-owym spowalniaczem pod nazwą Bremze i gra działała
bardzo ładnie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/