Re: RUNAS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:16:56 MET

Użytkownik "FlashT" <no@spam.z> napisał w wiadomości
news:duffuq$peo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

[...]

> Tylko ze z tego co rozumiem to niestety
> kiepskie rozwiazanie poniewaz ja potrzebuje odpalic kilka
> progaramow na kilku roznych userow...

No to utwórz kilka skrótów do tych programów z użyciem przełącznika
/savecred i w każdym z nich zapisz dane innego usera. Możesz je także
odpalać pojedynczo lub wszystkie razem np. plikiem .cmd lub .bat. A
jeśli zakodujesz sobie taki pliczek .bat do .com albo .exe - są do tego
stosowne darmowe narzędzia - to praktycznie zarzut braku bezpieczeństwa
takiego rozwiązania stanie się bezprzedmiotowy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/