Router...

Autor: FlashT <no_at_spam.z>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 18:05:33 MET

Witam.
Mam pewien problem i nie wiem czy technicznie jest do rozwiazania...
chcialbym walnac sobie router WIFI, ale tak zeby jeden z komputerow
podlaczonych przez ten router mial publiczne ip (jest tylko jedno publiczne
ip)... Wiadomo ze fizycznie tego IP raczej miec nie bedzie (bo router je
zabiera), ale zeby WSZYSTKO bylo przekierowywane dalej... tak jakby routera
w ogole dla tego jednego komputera nie bylo...
Da sie cos takiego zrealizowac? Jaki router/ap wifi polecacie? Fajnie by
bylo zeby mial tez wbudowany firewall sprzetowy.
Pozdrawiam!
FlashT