Re: Ustawienia a szybkość

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 09:05:35 MET

Użytkownik "Ania" <Ania@komputer.com> napisał w wiadomości
news:dudvib$6i8$1@atlantis.news.tpi.pl

> Dzięki za odpowiedź.
>
> Czy mam wyeksportować z tego "lepszego", a potem zaimportować
> do tego "gorszego" całe "Memory Management", czy edytować
> poszczególne wartości w Memory Management i PrefetchParameters?

Mozesz zrobic to recznie, lub wyeksportowac i zaimportowac na drugim
komputerze. Zwroc uwage na wartosc wielociagu "PagingFiles"" = podaj
poprawna sciezke i rozmiar.
Ponadto na komputerze, do ktorego bedziesz importowac w/w zapisy, zapisz
kopie tego klucza, a nastepnie go usun, bo moze sie zdazyc, ze bedziesz
miala nadmiar zapisu i wtedy importowany plik jedynie dopisze wartosci z
drugiego komputera, a nie usunie/napisze wszystkich zapisow - dla
zobrazowania, jesli bedziesz miala np. w docelowym komputerze 10 zapisow,
a importowany plik bedzie mial tylko 9 identycznych zapisow (bez nadania im
wartosci), to ten dziesiaty pozostanie nienaruszony i moze miec wplyw na
dzialanie systemu.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy