Re: komputery w sieci osiedlowej niewidoczne

Autor: <mgawinecki_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:44:59 MET

istotnie, chodzilo mi o komputery w otoczeniu sieciowym, rozumiem, to
otoczenia sieciowe zawiera wylacznie maszyny po mojej stronie routera.

a nie moge tak skonfigurowac routera, zeby automatycznie w otoczeniu
pojawialy sie komputery takze miedzy nim, a routerem zamykajacym siec
osiedlowa?

rozumiem, ze w przeciwnym razie, musze znac IP kazdego komputera poza
moja siecia w mieszkaniu, zeby sie z nim skontaktowac ?