Re: Prośba o pomoc

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 15:09:56 MET

Piotr Smerda napisał(a):

> Pewnie że się da - ale dlaczego mamy pomagać w przestępstwie jakim jest
> niewątpliwie kradzież systemu operacyjnego?

To ja odpowiem inaczej ..
Mi na legalnej wersji OEM dostarczonej z laptopami Fujitsu-Siemens
wyswietlilo ,że to pirat.
Lepiej.. kupionych było 5 laptopów a wyswietliło na 1..

Pierdolnięte (przepraszam za słowo) te komunikaty.

I co ja mam userowi odległemu o 600 hm tłumaczyć.

Pozdrawiam
Marcin Szczygielski