problem z pobieraniem adresu sieciowego z serwera DHCP (win2003 serwer)

Autor: mc <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 18:04:41 MET

czesc
od jakiegoś czasu borykam się z problemem pobierania adresu IP z serwera
DHCP w sicei lokalnej. Na początku komputery pobierały go mimo że nawet nie
było zainstalowanej roli serwera DHCP. W pewnym momencie zaczęły się jazdy,
komputer nie chce już pobierać adresu sieciowego (sprawdzone na 3
komputerach - żaden z nich nie pobiera), więc zainstalowałem dodtakowo rolę
serwera DHCP. Nic nie pomogło (!!!!), choć konfiguracja przebiegła moim
zdaniem w 100% pomyśłnie i poprawnie. Sprawa jest dziwna, jak dla mnie. Nie
żebym nie mógł wpisać adresów na sztywno, bo to nie problem, ale dziwi mnie,
że Win 2003 serwer gubi się w swoich najprostszych funkcjach, jakie powienie
spełniać. Albo też ja czegoś nie dopatrzyłem. Zaznaczam, że stało się to w
jakimś momencie, przez długi czas działało poprawnie, zaisntalowałm wiele
oficjalnych patchy do systemu, i może po tym coś padło? nie chce
przeinstalowywać serwera bo to kupa roboty, ale chciałbym się jakoś z tym
uporać.
pomóżcie, jak się da....
pozdrawiam
mc