Re: Server ISA 2004 i wyjscie na FTP

Autor: Pawel Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 15:21:45 MET

Uzytkownik "PiT" <p.sagan@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1141394713.138978.160490@i39g2000cwa.googlegroups.com...
> Witam,
>
> Mam do skonfigurowania serwer ISA i wszystko by bylo ok, gdyby nie
> jedno ale. Mianowicie, jak user chce sie laczyc z FTP'em na innym
> serwerze, to wszystko ladnie, udaje sie dostac do tego serwera, ale w
> momencie proby zapisu/edycji/usuniecia pliku nie ma uprawnien do tego.
> Dzieje sie tak z kazdym zewnetrznym serwerem ftp, stad przypuszczam ze
> to wina konfiguracji mojego serwerka.

W regule, która pozwala na ruch ftp sprawdz konfiguracje protokolu ftp. Z
tego co pamietam domyslnie zaklada sie jako "read only", co skutkuje takimi
objawami jakie opisales. Jezeli nie pomoze to wlacz logowanie wszystkich
pakietów i zobacz w logach co sie dzieje w chwili próby wykonania operacji
typu zapis na zdalnym serwerze ftp.

--
pozdrawiam,
Pawel Filipiak, gg 2791867