windows xp + tworzenie katalogu

Autor: Narcyz <linuxik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 13:34:35 MET

Witam.
Mam takie pytanko czy istnieje jakis sposob aby system sam dostawial date do
nowo tworzonego katalogu tzn. robie sobie mkdir c:\test (+data) i
powstaje mi katalog test.03.03.2006.
i kolejnego dnia tak samo...
Napisze o co mi chodzi zeby nie bylo glupich pytan. Po prostu musze kopiowac
codziennie jeden katalog (robic backup) i napisalem sobie taki tam skrypt z
xcopy ale bym chcial zeby skrypt codziennie sam tworzyl nowy katalog + np.
date. Pod linuxem nie ma najmniejszego problemu ale czy istnieje taka
mozliwosc pod Win XP Pro...??
z góry dzięki za pomoc.