XP inaczej legalny - wiadomosc od Microsoftu

Autor: PK <pkornacki_at_vp.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 12:59:29 MET

Hej!
Moja dziewczyna uzywa win XP i dostala wczoraj wiadomosc od Micro$oftu, ze
jej XP jest piracki. Nie znam wiecej szczegolow, ale co w takiej sytuacji
moze stac sie dalej, jakies konkretne dzialania ze strony firmy??
Wiem wiem wiem, posypia sie pewnie porady zeby zmienic na legala itp itd ale
nie chodzi mi o dyskusje o dobrym czy zlym postepowaniu mej dziewczyny,
tylko konkretnie co dalej.

Pozdrawiam i dzieki za jakies odpowiedzi
PK