Re: Drukarka pod XP HOME edition

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 00:59:42 MET

Dnia 1 Mar 2006 14:36:16 +0100, "hattori hanzo"
<hattoriWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wyklepał(a):

>witam
>
>Sytuacja:
>
>Drukarka na USB, win XP HOME edition
>Udostepniam ja w siec, potem mapuje sobie na LPT1
>
>potem sprawdzam czy jest ok: dir > lpt1
>Drukarka zaczyna cos tam warczecz i po chwili przstaje reagowac.
>
>Ta sama procedura na XP Proffesionalu dziala bez zarzutu.

tzn?

>Co moze byc przyczyna?
czasy, kiedy na drukarke wysyłało się czysty tekst daaaaawno minęły.
no chyba że potrafisz z palca wprowadzić wszelkie komendy sterujące.

Hmmm a tak sobie teraz pomyślałem że może gdzieś w opcjach
zainstalowanej drukarki trzeba coś włączyć w stylu "włącz drukowanie z
ms-dos", i wtedy tekst przesłany na lpt jest wysyłany do procesora
wydruku, a potem dopiero do właściwej kolejki wydruku

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)