Re: bufor wydruku pod Windows

Autor: Pawel <goghi_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 21:30:30 MET

PK wrote:
> Czegoś nie kumam. Zamykasz system w trakcie drukowania czy po wydrukowaniu?
> Jeżeli wydruk się drukuje poprawnie i nic już nie zostaje w buforze, a
> mimo to po włączeniu komp. dalej drukuje to przyczyny szukał bym w
> systemie.
>
> Sprawdź co masz w katalogu: C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS
> Jeżeli coś jest to usuń wszystkie pliki - to są bufory drukarek.
> A nie zmieniałeś uprawnień np. SYSTEM do tych katalogów (oczywiście na
> NTFSie)?
> Może system nie może ich usunąć i po restarcie drukuje ponownie?

Dokładnie tak właśnie jest. Drukuję, później wyłączam komputer
(oczywiście czekam, aż drukowanie się zakończy), a kiedy włączam go
innym razem drukowanie rozpoczyna się na nowo.
Zwrócę oczywiście uwagę na katalog, o którym wspominasz. Mam nadzieję,
że wpadnę na rozwiązanie :-)

Dzięki i pozdrawiam,
Pawel