Re: czas startu XP - ja zmierzyc?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 23:10:27 MET

Popołudniem 2006-03-01 (środa) asd napisał:

> mozesz sprawdzic jak sie nie myle programem bootvis z MS

> w zakładce trace

> nie wiem czy pomoze ale mozesz sprobowac

Pomaga, pomaga. Po analizie można wybrać optymalizację, czyli
defragmentację uruchamianych plików systemowych na dysku.

A tak na przyszłość: warto sprawdzić verifier.exe, czy jakiś złośliwiec
nie włączył monitorowania niepodpisanych sterowników, to niesamowicie
zamula kompa; 2GHz+1GB RAM krztusi się jakby miał 64MB pamięci.. Wiem,
bo sam się musiałem głowić z pewnym zarobaczonym kompem, rozwiązaniem
były 2 wpisy rejestru stworzone przez to zmyślne windowsowe narzędzie:)

--
pozdrawiam, *Pioruns*
gg: 0x875C43 jid: pioruns@chrome.pl