sieć domowa, i zawiasy...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 20:29:28 MET

nie wiem już co jest grane, nigdy tak nie miałem
raz na jakiś czas zawias ok. 10 sekund
oraz zawias też tyle czasu gdy wchodzę do listy serwerów lan w halflife
pozostałe komputerki łapią kompletnego zawiasa

wyszło na to że to wina mojego windows XP dopiero co zainstalowanego na nowo
bo dwa inne windows 98 bez problemu chodzą same

sądziłem że to nowa struktura sieci fritzbox+switch (planet803, znacznie się grzeje)
ale okazało się że i na starym routerku dziwactwa się dzieją (dlink707p)

więc wygląda na to że windows xp czegoś szuka na tych win98
nie może tego znaleźć, ale dopiero po kilku sekundach dociera
do niego że tego nie ma i można działać dalej

windows 98 goły - ipx/spx, netbios, tcp/ip, udostępnianie
windows xp - sieć j.w., sygate personal firewall, peerguardian, avast