Windows 2003 - ogromny problem (CPU Usage)

Autor: FlashT <no_at_spam.z>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 19:42:59 MET

Witam
Mam ogromny problem z Windowsem 2003. Nie mam pojecia dlaczego co jakis czas
niektore programy (zdaje sie ze wzglednie losowe) uzywaja 100% CPU przez
kilka minut ... a czasem nieskonczenie dlugo (do zamkniecia). Nie potrafie
zdiagnozowac problemu, poniewaz naprawde dotyczy to przeroznych programow...
Explorer'a, moich wlasnych, Outposta... nie majacych ze soba nic
wspolnego... Na poczatku myslelem ze to Outpost... ale po wylaczeniu
Outposta nadal tak sie dzieje... Czy ktos ma moze jakis pomysl co to moze
byc?? Windows jest w miare swiezy! (Ma troche ponad miesiac).
Pozdrawiam
FlashT