Re: Skaner Microtek Scan Maker 4 i uprawnienia w Windows XP

Autor: Maciej Korzen <maciek_at_say_no_to_spam.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 08:48:47 MET

RexHunt <rexhunter@!NOSPAM!> wrote:

> wydaje mi sie ze nie...

Niestety program do skanowania nie odpala się. Sprawdziłem odpowiednim
programem co robi program skanujący. Okazało się, że "wiesza się", gdyż
nie może uzyskać dostępu do urządzenia skanera w systemie. Czy jest
możliwość zmiany praw dostępu do urządzenia w Windows XP? Wiem jak to
zrobić dla pliku, ale nie urządzenia...

Może ktoś ma jakiś pomysł?

Pozdrawiam.

--