RE: Serial do triala win 2003 srv Pl std

Autor: Andrzej Guziak <aguziak_at_post.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:05:28 MET

> bralem to miesiac temu i bylo ok. Ale myslalem, ze tak jak w XP serial
> pasuje do wszystkich wersji jezykowych...........
> A moze literowka przy wprowadzaniu?

Literówki na pewno nie popełniłem (copy/paste)

Zasysam wersje ze strony M$ ale wolałbym uruchomić tego triala po polsku
ponieważ niedługo będę instalował "normalny" Win Srv 2003 PL i potrenowanie
na wersji eval tego co będę miął wydaje mi się bardziej zasadne

Jeżeli jednak ktoś ma serial do polskiego triala, pewnie jak ktoś miął to
dość dawno temu, to proszę.

Może pójdzie.

Pozdrawiam

Andrzej