informacje wmi, jak naprawić ;)

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 18:33:16 MET

2,5 roku temu miałem zagryche: slrnbij7ch.j3a.serek@dns.media-lab.com.pl

dziś przez przypadek udało mi się ten błąd w końcu naprawić, heh
(nie abym 2,5 roku nad tym siedział ;) ale przez przypadek się
naprawiło, przy okazji demonstrowania działania firewalla)
w sp2 pojawił się firewall, który to z uszkodzonym wmi tez nie działał,
nie przeszkadzało mi to zbytnio, ale jest tam guzik 'przywróć domyślne'
który naprawił i firewall i wmi :)

jak ktos ma uszkodzone, to można to więc spróbować naprawić w ten
sposób.

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***