Re: Automatyczne tworzenie struktury katalogów

Autor: news <br_at_k.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 09:13:37 MET

Użytkownik "Bazgruś" <bazgrus_bez_spamiku@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:dr7du2$57j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałbym tak skonfigurować aby w danym katalogu np. projekty po
> utworzeniu nowego katalogu np. strona_www tworzona była automatycznie
> struktura podkatalogów np.
>
> /projekty
> /projekty/strona_www
> /projekty/strona_www/alfa
> /projekty/strona_www/beta
> /projekty/strona_www/stable
>
> Oczywiście można by napisać jakiś skrypt .bat, który tworzyłby taki
> katalog, ale to byłoby niewygodne w użyciu. Skrypt powinien uruchamiać się
> przy tworzeniu nowego katalogu (Plik->Nowy->Folder) i aby działał tylko w
> [...]

Zrób skrypt który będzie wywoływany z parametrem (parametr to nazwa nowego
folderu lub cała ścieżka). Reszta to już standardowe polecenia command line.
np. new.cmd projekt1

set katalog = D:\PROJEKTY
md %katalog%
cd %katalog%
md %1
cd %1
md alfa
md beta
md stable

Takie skrypty można jeszcze dopracować np. if EXIST plik katalog (czyli
sprawdzać czy juz istniej katalog itd).