Re: XP home + GG

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 17:08:22 MET

Użytkownik "dziadek Ben" <ja44@op.pl> napisał w wiadomości
news:dtt2rq$so1$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Córy używają Gadu-Gadu, ale ten skunks - chyba, przy używaniu emotikonów -
> uparcie ładuje do gałęzi głównej dysku C: plik "test.htm".

To nie GG raczej. Ja mam GG i żadnego takiego pliku mi nie tworzy.
Natomiast rzeczywiście taki plik u mnie występował i raczej bym sprawdził
system antywirusowo i/lub antyszpionowo.
Do tego dołożyłbym dobry FW, jeśli masz XP, to będą dwa, taki Kerio dobrze
sie uzupełnia z systemowym.

> Nie chcę, żeby mi się po dysku systemowym plątały śmieci. Jak to
> uniemożliwić - oczywiście poza wyrżnięciem GG?

Można by pokombinować z prawami dostępu, np. tylko zapis, czy tylko odczyt,
etc. bez praw do uruchomienia - jeśli masz NTFS.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.