Skaner Microtek Scan Maker 4 i uprawnienia w Windows XP

Autor: Maciej Korzen <maciek_at_say_no_to_spam.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 14:32:21 MET

Witam.

Szukałem już w Googlach, na stronie Microsoftu i Microteka. Nie znalazłem
odpowiedzi na mój problem.

Chodzi o używanie skanera Microtek Scan Maker 4. Do skanowania mam program
ScanWizard Pro. Wszystko na Windowsie XP SP2. Z Administratora mogę
skanować bez problemu, natomiast jeśli uruchomię program jako zwykły
użytkownik, to na pasku zadań pojawia się przycisk ScanWizarda, lecz nic
poza tym. Wygląda na to, że program się zawiesza.

Ewidentnie zwykły użytkownik nie mam odpowiednich uprawnień. Po dopisaniu
go do grupy Administratorów, wszystko chodzi bez problemu. Ale nadanie mu
tych uprawnień na stałe nie jest rozwiązaniem.

Utowrzyłem w systemie grupę "skaner", dopisałem do niej zwykłego
użytkownika. Dałem tej grupie pełen dostęp do katalogu z programem.
Niestety nie pomogło.

Może ktoś miał już doświadczenie z tym skanerem? W jaki sposób dowiedzieć
się jakich uprawnień brakuje zwykłemu użytkownikowi?

Pozdrawiam.

--
Maciej Korzeń
maciek@bba.net.pl