Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 22:43:09 MET

Użytkownik "dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtmbia$rv6$1@news.onet.pl

> Ale nie wiem w czym dokładniej problem leży. Latając po różnych
> stronach, forach, itp zauważyłem że dużo ludzi korzysta z Widcomma i są
> raczej zadowoleni...

Przerabialem to (w styczniu) jak moja druga polowa byla w szpitalu, chcialem
jej 'uprzyjemnic lezenie w lozku' szpitalnym. Poczatkowo byly male problemy
z BT, ale po wymianie za pierwszym razem odpalilo wszystko poprawnie na
noteboobku i do dzisiaj dziala znakomicie ;-)

/..../
> Za to można zrobić skrót na pulpicie do urządzenia - tego Widcomm nie
> dawał i kazał czekać kilka sekund aż się otworzy ichni manager.
/...../

To samo zrobiłem, aby nie miala problemow :-)

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy