Re: Konfigurator

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 21:34:56 MET

news:2006022517043700@grush.one.pl...

> Nie, firewall na to nic nie da. Ale tego typu błędy raczej

Nieściśle i może nietematycznie sie wyraziłem (albo źle zapamietałem swą
poprzednią wypowiedż, skleroza nie boli) :)), chodziło mi o sytuację, gdy
takiej czynności dokonuje (skrótowo mówiąc) spreparowany pakiet. Tak wchodzi
np. Welchia (musiałem reinstalować W2k), jeśli wejdzie w system i od razu
się uruchomi, cóż szkodzi zrobić superusera, dobry firewall po prostu
odetnie taki pakiet. Dodatkowo, Kerio 4.coś-tam może również blokować
uruchamianie jednych programów przez inne. Albo inne aplikacje, jak
antywirus, czy np. SpyBot S&D, mogący blokować takie akcje.

> już w Windows nie występują, a jak już są usuwane względnie
> szybko.

Może już nie występują, nie przeczę. Jednak, jeśli ktoś ma płytę robioną
dalszy czas temu, to tych poprawek z pewnością nie ma.
Ja się kiedyś musiałem wystawić i mi wlazło, bo niestety, nie miałem FW i
musiałem go na goło ściągać. Spod SDI.
Na szczęście po reinstalce już od razu FW i już nie wlazło nic. Poprawki
wszelkie, powyłączanie wszelkich zbędnych usług i mogłem jechać.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.