Zarządzanie sieciami bezprzewodowymi w XP bez SP

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 13:17:20 MET

Witam

Sprawiłem sobie ostatnio do mojego wiekowego już laptopa kartę WiFi.
Problem w tym, że z kartą (Linksys) nie ma żadnego programu do
przeglądania dostępnych sieci. PO wywołaniu okienka "Łączenie z siecią
bezprzewodową" wszytsko jest fajnie, z tym że okienko jest wyszarzone
- nieaktywne, i nic nie można zrobić.
Kolega z nowszym laptopem z SP2 mówi, że jest zupełnie inny manager
sieci wifi. Nie chcę instalować SP bo mój sprzęt i tak ledwo wyrabia.
Może wystarczy jakiś hotfix zawierający tego nowego managera?

A jeśli nie to czy znacie jakiś soft 3ciej firmy godny polecenia?

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)