Re: Outlook Express i wielkość skrzynki odbiorczej

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 21:36:22 MET

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> w
artykule <news:dthjam$7c0$1@opal.icpnet.pl> pisze:

> Nie mam przykładów bo nie używam tych programów.

Nie napisałem, żebyś osobiście sprawdzał, tylko żebyś wskazał konkretny
przykład.

> To co napisałem nie
> było na podstawie Google tylko wielu postów oraz rozmów.

To, co napisałeś, nie zawiera żadnych słów kluczowych, które ułatwiłyby
wyszukanie właściwych przykładów przez Google. Są miliony stron ze
wszelkiego rodzaju narzekaniami na Nortona i miliony z narzekaniami na OE...

> Poza tym
> http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/filecorruption.mspx

Tu też nie ma słowa o uszkadzaniu plików przez Norton Antivirus.

Wiadomo, że pakiety Nortona zjechały na psy, ale to nie znaczy, że
odpowiadają też za gradobicie, trzęsienie ziemi i koklusz.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)