Re: Cyrylica zamiast polskich liter

Autor: HatMan <sorry_at_wrong.address>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 16:47:26 MET

Użytkownik "JerzyP" <jmppup@poczta.FALSZYWKA_onet.pl.invalid
> napisał w wiadomości news:dthglc$kec$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jaki system? Zainstalowanie poprawki dla lokalizacji innej niż polska
mogła
> spowodować takie zachowanie.

Przepraszam - to jest winxp -już po problemie, zainstalowałem facetowi od
nowa
ale problem był ciekawy - w font substitutes w rejestrze wiele fontow
miało wpis 204 ( z wyjątkiem dopuszczalnej oczywiście cyrylicy - skrypt
ruski)
ale np. courier,0 miał wpis courier,204 zamiast 238,
oraz np.
Times New Roman CE,0=Times New Roman,204 i to jest lipa, ma byc 238
Times New Roman Cyr,204=Times New Roman,204 - i to jest ok.
- znałem te historie z dawnych win 3.x oraz win9.x z win. ini

Jest OK, dzieki za troskę

--
HatMan