WINDOWS XP i nowa trasa routingu

Autor: Krzysztof Dereniowski <kderen_at_polbox.com>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 14:55:13 MET

Witam,
W firmie mam dwie klasy routingu jedna podstawowa z domyślną bramką do
internetu itp i druga z serwerami na których znajduje się aplikacja erp.
Aktualnie aby pracować z aplikacją stworzyłem sobie plik batchowy o
następującej treści:
route add klasa_erp maska brama_w_klasie_podstawowej.Wpis wiele filozofi nie
wymaga jednak dodatkowa trasa dodaje się jedynie gdy jesteś administratorem
komputera , czy istnieje inny sposób , który umożliwi dodanie nowej klasy
tak aby użytkownik nie miał praw administratora? Czy ktoś już to ćwiczył?