Re: Outlook Express i wielkość skrzynki odbiorczej

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 09:12:28 MET

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> w
artykule <news:dtg36s$ci3$1@opal.icpnet.pl> pisze:

> Norton Antivirus

Grzesiek, prosiłem o konkretny sprawdzony przykład, a nie milion odpowiedzi
wyrzuconych przez Google. Podaj przynajmniej numer wersji NAV i okoliczności
zdarzenia lub message-id czy url. Pamiętaj, że to ma być przykład na
uszkadzanie pliku, a nie timeouty czy blokadę dostępu.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)