Re: Outlook Express i wielkość skrzynki odbiorczej

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 23:20:36 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dtg381$cir$1@opal.icpnet.pl...

> A jaki to system plików ma ograniczenia w okolicach 2GB?

Może jakiś starożytny DOS?
(Tak, wiem, że to system operacyjny)
Bo FAT12 ma do 256 MB, FAT16 do 4 GB, FAT32 teoretycznie do 2 TB a
praktycznie do 128 GB OIMW. NTFS 2 TB, a teoretycznie ile wejdzie.
Zatem może to są jednak ograniczenia programów? Bo np. archiwum ZIP powyżej
2 GB to raczej ciężko utworzyć (Ale się da, tylko będzie nieczytelne)
Bo mnie się bez problemu na FAT32 udało utworzyć plik 3.8 GB i pięknie go
czytało w całości.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.