Re: Outlook Express i wielkość skrzynki odbiorczej

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 20:05:14 MET

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> w
artykule <news:dtfcu5$b5s$3@opal.icpnet.pl> pisze:

> To jest znana od lat sprawa i dyskutowana wielokrotnie na amerykańskich
> grupach dyskusyjnych oraz wewnętrznie pomiędzy OE MVP a Microsoftem.
> Przykładem antywira psującego DBX jest McAfee.

Jakoś w Polsce McAfee nikogo nie gryzie - może dlatego, że jedna kobyła
korporacyjna idzie zwykle w zaprzęgu z drugą (MS Outlook), a nie z OE.

Podaj jednak *drugi* przykład na uzasadnienie użycia liczby mnogiej.
Najlepiej niech to będzie przykład dotyczący najnowszej wersji antywira - na
uzasadnienie użycia czasu teraźniejszego.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)