proszę o prof. pomoc - windows server 2003 pl

Autor: news.tpi.pl <j_rogoz_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 15:48:35 MET

Witam
Nadszedł ten czas, kiedy w firmie trzeba (czyt. szef kazał) zainstalować
Windows server 2003 pl.
Jakie kroki od początku należy robić, co po kolei instalować, aby wszystko
grało?
 Serwer ten ma służyć jako dhcp,dns, active directory, wins - reszta póżniej
:).
W chwili obecnej zainstalowałem Windowsa servera 2003. W sieci znajduje
się - jeszcze - kilkanaście maszyn z Windows 95, 98, 2000 jak również 5 z
WinXp he i pro. Podłączyłem 2 kompy z winxp i serwer do jednego routera
celem sprawdzenia komunikacji do serwera(sieć oparta na grupie roboczej).
Komputery z winsp się widzą i komunikują, ale gdy chcę podłączyć się do
serwera, wyskakuje komunikat mówiący, że nie mam uprawnień do używania tego
zasobu sieciowego.
Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Nie można dostać się do tego komputera.
Pomysły mi się wyczerpały oprócz jednego: napisania posta - może ktoś
przerabiał ten temat.

Dziękuję z góry i czekam na pomysły i podpowiedzi
loocaj