Re: XP Prof. PL, czasy startu, logowania do i zamykania systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 11:56:02 MET

Użytkownik "PiOtReK" <adres@w.stopce.postu> napisał w wiadomości
news:dtedvg$dkn$1@inews.gazeta.pl...
> *JaPoL* <japol@op.pl> rzekł(a):

WD

> Ja bym obstawiał raczej na dysk twardy.

A ja bym dodatkowo sugerował natychmiastowe wykonanie kopii zapasowej
danych.
Póki dysk zupełnie nie zdechnie, w razie problemów z czytaniem pomaga (1)...
włożenie dysku do lodówki, nawet do zamrażalnika. Skoro ma iść w odstawkę,
to i tak niewiele zaszkodzi.
Warto jednak próbować sczytac dane normalnie, lodówka dopiero, jak nie da
rady. Dysk musi zostać na tyle schłodzony, by chciała się na nim osadzać
rosa. Dobrze, aby był w kieszeni, gdyż czas jest zbyt cenny i szkoda tracić
na puste grzanie. przy zwykłym montowaniu. A tak myk, wsuniety, myk,
wysuniety... Tak zrobiłem, jak mi padł jeden Samsung. Normalnie czytać sie
nie chciało, po wyjęciu z lodówki ok 3-4 minut można było podziałać.
Odzyskałem ponad 90 %, normalnie tylko ok. 30-40.

(1) Nie zawsze, ale warto spróbować. Czasem pomaga delikatne, ale
zdecydowane opukiwanie dysku w trakcie pokonywania błędu.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.