format daty i "." - jak ustawić skryptem ?

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 21:28:48 MET

Witam

Jest sobie kilkanascie komputerów na ktorych musze ustawic w ustawieniach
regionalnych symbol (separator) dziesietny na ".", oraz zmienic format daty
krótkiej na dd-MM-rrrr. Idealem rowniez bylaby zmiana na klawiaturze
numerycznej zeby po nacisnieciu "." pojawiala sie "." a nie tak jak w
domyslnej konfiguracji ",". - i stad poszukuje rozwiazania innego niz reczne
ustawienie w/w ustawien ...

Googlowalem troche ale chyba dzisiaj albo ja albo google ma zly dzien i nie
moge znalesc rozwiazania takiego problemu.

Czy moglby mi ktos podopowiedziec jak sie do tego zabrac? a moze ktos juz
przerabial ten temat i moglby sie podzielic sprawdzonym rozwiazaniem ?

Pozdrawiam
SLawek