Re: kod 39 jak wylaczyc?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 20:36:50 MET

Dawid Partyka - SAFE-LOCK.NET log:
> niestety to nie to. To dotyczy tylko podpisow przez MS sterownika a nie
> uszkodzonego pliku sys sterownika

Nie bardzo wiem co masz na myśli, ale kontynuuję myśl "może pomoże":-)
'Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be
corrupted or missing. (Code 39)'
 | Reasons for this error include a driver that is not present; a binary
file that is corrupt; a file I/O problem, or a driver that references an
entry point in another binary file that could not be loaded. || Uninstall
the driver, and then click Scan for hardware changes to reinstall or upgrade
the driver. ||| On the General Properties tab of the device, click
Troubleshoot to start the troubleshooting wizard.' by M$;-)
czyli IMHO nie ma możliwości wyłączenia obecności kodu 39 jak nie loto o
podpis cyfrowy.

"Natychmiast ... prosto i wygodnie ...
Niebiańska plaża ... jutro o hh:mm..."