Re: xp i wylaczanie pamieci wirtualnej (zaawansowane)

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 15:57:26 MET

Lawrens Hammond wrote:

> To może jednak spróbuj zrobić małego swapa, i/lub rozbić go po
> dyskach. Z małym swapem nie będzie sie długo wczytywać.

  No to po co mi te mały swap - jak pisałem powyżej jedyne dla mnie
uzasadnienie posiadania swapa to możliwość awaryjnego zrzutu pamięci ale
wtedy swap musi być większy niż ilość pamięci operacyjnej i musi być
umieszczony na dysku systemowym.

> Albo może dorzuć jeszcze ramy i zrób ramdysk, na niego swapa
> przenieś...?

Ale co to ma na celu? Przerzucanie z pamięci do pamięci za pośrednistwem
filesystemu?
Wydajniej pracować można po prostu bez swapa.

--
marfi