Re: xp i wylaczanie pamieci wirtualnej (zaawansowane)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 15:37:54 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtcjcd$2j3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wybacz, ale ja pisałem o Windows XP na komputerze ze sporą ilością
pamięci
> a nie zabytkach :)

To też jest NT.
I pewne naleciałości ma jeszcze z czasów NT3.1.
Oczywiście, są też różnice, jednak w tym akurat przypadku spodziewałbym się
podobieństw.

> BTW : Używanie Windows 98 uważam za mocno ryzykowne :)

Każdy system źle położony nie jest bezpiecznie używać.
Podobnie z systemem na niesprawnym sprzęcie.
Połatać porządnie, dobrze poustawiać - i W98 też używać można.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.