Re: K³opot z DHCP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 13:13:43 MET

U¿ytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:dtc913$l7k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> U¿ytkownik "Irek Mosz" <i.mosz@CHLAST.deltatrans.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Czy us³uga "Klient DHCP" jest w³±czona?
>
> Je¶li masz na my¶li we w³a¶ciwo¶ciach Po³±czenia sieciowego
> Zaawansowane

W³a¶ciwo¶ci
> protoko³u IP
> to jest tam w³±czone DHCP, zreszt± jest 5 identycznych komputerów obok

Nie, w administracji komputerem, podpanel us³ugi i tam sprawd¼.
Us³uga ustawiona na Automat, empirycznie - z samodzielnego nie zawsze chce
odpaliæ.

> siebie i ustawienia wydaj± siê byæ identyczne, instalacjê robi³em
kreatorem
> który siê objawi³ w czasie instalacji....
> Komputer niby krzyczy ¿e po³±czenie sieciowe dzia³a dobrze, ale jak dam
> napraw to wyskakuje niemo¿liwe odnowienie adresu IP.

Port w routerze/switchu nie jest w jaki¶ sposób odciety, i/lub uszkodzony?
We¿ wyciagnij kabel z innego kompa, na pewno dobrego, wsad¼ go do swojej
karty sieciowej. Sprawd¼, czy DHCP dzia³a.
Mia³em taki przypadek z jedn± sieciówk± - trza¶niêty by³ transoptor, mimo,
¿e programowo oraz sprzêtowo od strony komputera karta wygl±da³a na
pe³nosprawn±. Mo¿e podmieñ kartê i spróbuj? Ja podmieni³em i ruszy³o pe³n±
par±.

--
Wyindywidualizowali¶my siê z rozentuzjazmowanego t³umu prestidigitatorów.