Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 13:09:33 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrndvjaf6.ffk.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> W dniu Mon, 20 Feb 2006 12:21:11 +0100, osoba określana zwykle jako
> Lawrens Hammond pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Tylko te warunki niekoniecznie muszą być zgodne z polskim prawem. A
> postanowienia umów niezgodne z prawem są nieważne.

Ale jeśli postanowienie zgodne będzie...?
Albo bym nie pchał IE, tylko wrzuciłbym Operę, czy Ognistego Lisa.
Założyłem c.a. dwa miesiace temu Operę i FF, nie chcę już IE widzieć na
oczy. Niechętnie używam, jeśli jakas strona tej konkretnie przeglądarki
wymaga.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.