włamanie do własnego kompa c.d....

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 22:13:50 MET

Ciekawym systemem jest XP - już wiem za co go nie lubię... Ciąg dalszy w
sprawie brata kolezanki. Ostatnio wpadł na pomysł "włamania się".
Oczywiście komputer z systemem XP pyta o hasło administratora tylko
wtedy, jak logujemy się normalnie - w trybie awaryjnym już nie. No i
młody wszedł do systemu, pozmieniał uprawnienia na kontach...
Teoretycznie hasło administratora jest ustawione, a on dalej loguje po
enter. Da sie to jakoś zablokować?

BTW, czemu nigdy nie miałem tego typu problemu na 2000? Hasło
administratora to hasło, niezaleznie od trybu uruchomienia :-( Jaki ma
sens zabezpieczanie konta hasłem, jak byle kto może spod trybu
administratora wejść i zrobić co mu się podoba?

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją