Przenoszenie udziałów pomiędzy partycjami ...

Autor: PABB <pabb_at_gazeta.bez-tego.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 21:25:57 MET

Witam

Czeka mnie przeniesienie kilku udostępnianych folderów pomiędzy dwoma
partycjami na kontrolerze domeny W2000.

Przerzucanie zawartości katalogów za pomocą xcopy (z zachowaniem ACL),
następnie zmiana nazwy udziału "pierwotnego" i wykorzystanie permcopy do
przeniesienia uprawnień do udziału jest/będzie bardzo pracochłonne.

W związku z tym mam pytanie - czy znacie jakieś inne rozwiązanie,
pozwalające wykonać tą operację szybciej i wygodniej :)

pozdrawiam
PABB