Re: kod 39 jak wylaczyc?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 19:27:17 MET

Dawid Partyka - SAFE-LOCK.NET log:
:-)
> sa jakies generatory potrafiace to wykonac??
:-)
Jeżeli nie ma błędu programisty;-) w poprawionym sterowniku to może pomoże:
Mój komputer --> Właściwości ---> Podpisywanie sterowników --> Zaznacz
opcję: O 'Ignoruj ...'
BTW w tym inkryminowanym przypadku IMHO nie chodzi o sumę kontrolną pliku
... ino o podpis cyfrowy albo błędy w.../uszkodzenie pliku ...!

--
Miłego wieczoru