Re: XP Prof. PL, czasy startu, logowania do i zamykania systemu

Autor: JaPoL <japol_at_op.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 01:44:15 MET

Użytkownik "Michal Biek" napisał:
> Hi!
> Moze pomoże pex.:
> (guiboot:-) ---> /noguiboot
> 512+256 RAM ---> 2 x 512
> Defragmentacja ---> Zrobić?
> Wyłącz ---> Szybkie wyłącz(anie)
> Services ---> Sprawdzić!
> Rejestr ---> Siakiś Cleaner + np. Erunt:NTRegOpt

Witam ponownie,

Do komputera wracam w poniedziałek, tymczasem znajomy który miał możliwość
korzystania z niego dał znać o kolejnych problemach. Dysk zaczął być losowo
wykrywany w BIOSie, tzn. raz się uruchamia - raz nie. Wejście do BIOSu trwa
ok 2 minut po czym dysk albo jest wykryty albo i nie.. niestety nie
widziałem nic więcej i nie jestem w stanie nic więcej potestować.

Na co to wygląda? Problemy z płytą główną po 2 latach czy raczej dyski WD
zawodzi?

--
Pozdrowienia, JaPoL