jak weryfikowac wycieki pamieci

Autor: edek sieciownik <sieciownik_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 15:38:43 MET

mam ja serwer na profesjonalnym systemie windows XP.
okazuje sie ze stopniowo ubywa mu pamieci (monitoruje to przez wmi czyli wsh
i dalej:
Set objWMIService = GetObject("winmgmts:\\" & strComputer & "\root\cimv2")
Set colItems = objWMIService.ExecQuery ("Select * From
Win32_PerfRawData_PerfOS_Processor Where Name LIKE '%" & Qry & "'")
)

Okazuje sie ze po jakims tygodniu uptime winda zaczyna twierdzic ze pamiec
fizyczna dostepna jest na poziomie 4mega pamiec fizyczna razem 1 giga pamiec
zadeklarowana razem kolo 240mega pamiec jadra razem jakies 90mega i uzycie
pliku stron (windows xp) na poziomie 240mega.

gdzie reszta memorki?

processexplorernt nie pokazuje jakichs konkretow.
task manager nie pokazuje zeby procesy tyle zezarly.
Krotko mowiac brakuje mi jakies 500-700mega.
system ms windows xp professional wersja 2002 sp2

znacie jakies inne narzedzia zeby dogrzebac sie tej pamieci?
A moze to WMI jest takie dziurawe?

Dodam ze minitoruje w ten sposob wiele kompow i te z win 2003 nie maja takich
problemow a niektore xp tez nie wygladaja na zaafektowane (czesciej sie je
restartuje i nie widac ze im cos sie stracilo z memorki)

Jakies sugestie? Moga byc nawet bardzo wydumane....