brak netu w xp LAN jest

Autor: MF <marian551_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 15:25:14 MET

Dzien dobry,

mam gdziwna (przynajmniej jak dla mnie) sytuacje
Jest sobie komputer z systemem XP z wylaczonym firewall i wlasciwie
ustawionymi parametramisieci (IP, maska,brama, DNS). Teoretycznie wszystko
jest ok; siec lokalna do ktorego jest przylaczony jest widoczna (wszystkie
kompy) ale niestety nie dziala wyjscie na swiat (chodzi przede wszystkim o
www).
Nie moze znalezc serwera zarowno po nazwie jaki IP - jest jeszcze lepszy
motyw bo nie wyswietlaja sie tez strony na lokalnych komputerach.

Co jest grame ? jest jakis nowy wirus ktorego nie wykryl Dr. Web?
Co moze byc tego przyczyna

Z gory dziekuje z jakies wskazowki

MF