problem z uruchamianiem - HKCU / Run

Autor: Kobold <koboldzik_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 12:44:23 MET

Witam grupowiczów.
Programy z tego klucza rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
nie uruchamiają się.
Jest tam miedzy innymi komunikator AQQ, re-instalacja samego programu, oraz
włączenie odpowiedniej opcji w samym programie nic nie daje.
Usuwałem również wpis z rejestru, instalowałem soft od nowa, później
włączałem opcje automatycznego uruchamiania przy starcie i dalej nie działa.
Sytuacja jest identyczna w przypadku dwóch pozostałych programów.
Moje pomysły się wyczerpały. Może ktoś wie o co biega?
Dodam że z klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
programy uruchamiają się poprawnie.

--
Kobold