Użytkownik "Gab" <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dstlht$o84$1@news.onet.pl
> po powrocie komputera z serwisu usuwane pliki zamiast w koszu znikają od
> razu zupełnie. Oczywiście nie jest zaptaszone "Nie przenoś i natychmiast
> kasuj". Na komputerze są 2 konta ale to chyba nie ma znaczenia.
> XP HE SP2
> Jak przywrócić "stan normalny"?
Uruchom edytor rejestru i sprawdz wartosc w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\BitBucket
Dword "NukeOnDelete" = 1 zmien na 0
Restart lub wyloguj.
-- Piotr Palusiński [MVP] http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicyReceived on Thu Feb 16 08:10:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Feb 2006 - 08:42:13 MET