Re: Jak sprawdzic poprawnosc plikow systemowych XP z zainstalowanym SP2?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 08:06:23 MET

> sfc /scannow

Dzieki, zapomnialem o sfc :)

> I polecam jednak mimo wszystko zastanowić się nad zmianą
> przeglądarki.

Juz sie zastanawialem ;-)

Znalazlem chyba zrodlo problemow.
Poza problemami z przegladarka od paru dni mialem
problem z wypalaniem plytek. Padalo 9 plytek an 10.
Zmienilem nagrywarke na zapasowa, w koncu kupilem
nowa i nic.

Okazalo sie, ze to ...pamiec. Dwie kosci 1GB Kingstona.
Na szczescie prawie nowki na gwarancji, trafia dzisiaj
do serwisu. Ciekawe jak takie kosci sie serwisuje? ;-)

Dzieki za odpowiedz!

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów i plików cyfrowych.
Naswietlanie slajdow z plikow cyfrowych.
www.skanowanie.com.pl